Jeans \(^o^)/

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Vilket par är sötast? x)

Av Jeans- - 29 juni 2013 17:57

Hei c: Jag tänkte göra en minitävling där simmarna tävlar mot varandra. x)

Aja, det enda ni behöver göra är att rösta i kommentarerna  på vilket par ni gillar mest (:

Par nr 1 är Alexis & Jean - de ''coola''.
     

Ignorera att bakgrunden slutar i kanten

Och så har vi par nr 2 - Oliver & Arrow - de ''roliga''

   

Hehe ja, det är Oliver från min PGC.


Nummer 3 är David & Laurel - de ''gulliga'' :3
   

Min personliga favorit är nr 2 :3 eheheh fråga inte varför,har ingen anledning 

Rösta i kommentarerna nu då :D

P.s Chaos Här är en bild som du kan ha till reklameringen!
 

Klicka för att förstora.

 
 
Chaos

Chaos

30 juni 2013 09:32

Tack för bilden!

Tycker alla var väldigt söta, men skulle nog rösta på par nummer 3 :)

http://chaossims.blogg.se

Jeans-

30 juni 2013 12:31

Tack för att du reklamerar :D

Okej, kul att du röstade :)

 
Emma

Emma

30 juni 2013 11:17

Hej!
Vi är 7 tjejer som har startat en Justin Bieber fanblogg! Det vore jättekul om du ville kika in <3 (Glöm inte att vara med i Veckans Läsare)
Kram

http://www.thebeliebers.blogg.se

Jeans-

30 juni 2013 12:30

Jag bryr mig inte om Justin Bieber :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeans- - 11 augusti 2013 15:23

Hej! Det skulle varit två som var med i tävlingen men den ena drog sig ur. Så alltså blev vinnaren... Sims 3 Linda! Grattis! Din bild sommarbild var supermysig och fin.   (från sims3 Linda) Checka in hennes blogg!  Klicka här Klicka ...

Av Jeans- - 8 augusti 2013 17:21

Angående tävlingen, förlåt för att allt blev så kluddigt. Imorgon kommer vinnaren väljas, eller i värsta fall i överimorgon.  Ville bara säga det! Hejdå! :) ...

Av Jeans- - 20 juli 2013 21:33


Ta inte min ide', snalla. :P Hej! Jag ar pa semester nu (och jag skriver pa en dator som inte har svenska bokstaver.)Vet inte nar jag kommer hem :s.Jag kan inte uppdatera alls mycket har, jag har inget internet :P Anywayy, eftersom jag alskar mode ...

Av Jeans- - 5 juli 2013 13:36


Hej! Tävlingen som egentligen skulle varit till igår (4 juli) blir uppskjuten till imorgon. Om jag hinner skriver jag vinnaren, annars blir det någongång i agusti (ska på resa fast tiden är inte bestämd, blir förmodligen på morgonen) :s Aja, om inte ...

Av Jeans- - 2 juli 2013 17:51


Hej! Jag är ledsen ifall det är för mycket downloadtips men jag hoppas att ni gillar dom! ;D Den här gången är det fokus på simmarna som är best friends forever! !   Två söta, matchande tröjor till dina simmar :) Skulle du varit Supeman eller B...

Lite om mig :)

Tävling pågår! (:

 

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Nya designen är..
 Sjukt fin!
 Cool
 Okej!
 ful, bättre innan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Myspace Layouts
myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards